Exersează Tai Chi Chuan în grup în București

Vino la Tai Chi pentru că vrei mișcare, dinamism, liniștire a minții prin exersarea corpului.

Sala Tai Chi Chuan: zona Dorobanți

Program Tai Chi Chuan începători – marți, 18:00 – 19:00

Program Tai Chi Chuan medii – marți, 19:00 – 20:30

Program Tai Chi Chuan avansați – luni și joi, 9:30 – 11:00

Abonament de grup Tai Chi Chuan: 4 ședințe 240 de lei

8 ședințe 450 de lei

Abonamentele sunt valabile o lună, ședințele nu se reportează.

Exersează Chi Kung în București

Vino la Chi Kung pentru că vrei meditație, relaxare, liniștire a minții prin tehnici statice.

Sala Chi Kung: zona Bd.Expoziției

Program Chi Kung: joi, 19:00 – 20:00

Abonament de grup Chi Kung: 4 ședințe 240 de lei

8 ședințe 450 de lei

Abonamentele sunt valabile o lună, ședințele nu se reportează.

 Înscrie-te la costin@simplitao.ro sau la 0722-197874 sau prin formularul din josul paginii. 

 

Vrei să te apuci de exersarea practicilor chinezești Tai Chi și Chi Kung ca să fii mai liniștit și mai sănătos? Află mai jos 3+1 motive de ce e mai indicat la grup!

Să începem să facem mișcare e greu. Dar să continuăm, e și mai greu. La fel e cu orice obicei nou pe care vrem să îl adoptăm, fie că e vorba despre sport, dietă sănătoasă, sau în cazul acesta, meditație și exersarea mișcărilor de Tai Chi sau a meditațiilor și exercițiilor de Chi Kung.

Știm că ne va prinde bine și totuși ne este atât de greu să ne apucăm și să ne menținem! Cunoaștem cu toții scuze de genul: de mâine mă apuc de sală (azi am avut o zi prea grea să mai merg), dacă aș face asta cu un prieten/ă ar fi mult mai simplu etc.

E ceva normal. Acele scuze sunt de fapt creierul nostru căruia nu îi place să facă ceva nou, care nu vrea să iasă puțin din zona lui de confort. Cu toții am trecut prin asta. Și suntem foarte siguri că majoritatea oamenilor pățesc la fel atunci când încearcă să adopte un obicei nou sau să renunțe la unul vechi.

De fapt, la fel de greu ne-a fost și nouă și studenților noștri atunci când am început să practicăm meditația. Și probabil că și tu ai încercat deja să exersezi singur, fie că e vorba de Tai Chi, Qigong sau orice altă formă, însă ai văzut că nu e chiar așa de ”distractiv” la început.

Tocmai de aceea am găsit o modalitate eficientă prin care să facem meditația sau Tai Chi-ul să devină ceva plăcut, să se transforme într-o activitate pe care abia aștepți să o practici.

Din experiență, am văzut că atunci când oamenii practică meditația în grup învață mult mai rapid și mai ușor făcând din aceasta o activitate plăcută care îi ajută uneori chiar și pe tot parcursul vieții.

Iată de ce.

E mai vesel să exersezi în grup

Trebuie să recunoști, la început, meditația nu e ceva foarte atractiv sau distractiv. Nu e floare la ureche să te relaxezi și să te detașezi de probleme. Însă acolo unde sunt oameni pe aceeași lungime de undă, este și veselie.

Iar veselia și voia bună sunt primii pași pentru a începe să te relaxezi cu adevărat și să te bucuri de beneficiile meditației.

exersare-in-grup-qigong
exersare-in-grup-motivatie3

Grupul te motivează

Cu toții avem zile sau perioade mai dificile în care chiar și motivația noastră are nevoie de o motivație. În acele zile, de multe ori renunțăm la un obicei pe care încercăm să ni-l formăm sau de care încercăm să scăpăm.

Tocmai de aceea am conceput exersările în grup pentru că prietenii nu ne lasă la greu și ne ajută să continuăm.

Înveți mai rapid și mai ușor

Studiile arată că învățarea alături de un grup este una din cele mai eficiente strategii pentru a studia orice domeniu.

Pentru că fiecare are talente și perspective proprii, poți învăța mult mai eficient și mai ușor de la ceilalți decât dacă ai încerca să exersezi singur/ă.

aha-moment-exersare-tai-chi-grup

Dar cel mai important

E că la exersările de grup cunoști oameni cu aceleași preocupări ca și tine, atrași de energie și armonie, oameni care sunt pe aceeași lungime de undă cu tine și care te ajută să fii mai puternic.

Iar atunci când te simți bine cu cei din jurul tău nu poți decât să fii mai armonios și mai plin de energie și bucurie. Și bineînțeles, acolo unde sunt emoții pozitive este și sănătate.

Ce vom face mai exact

Mai întâi, ne vom pregăti corpul pentru exersare printr-o încălzire ușoară cu exerciții de fizice de Qigong și respirații, vom lucra puțin coloana vertebrală, tendoanele și încheieturile.

După care vom învăța și vom exersa mișcările de Tai Chi. Exersăm secvența (Taolu) de Tai Chi în grup și individual, ca să fixăm mișcările și curgerea lor, iar spre sfârșitul ședinței de exersare vom face meditația ghidată de instructor pentru echilibrare și liniștire.

În funcție de anotimp, vei exersa mai mult Tai Chi  – primăvara și vara – sau mai mult QChi Kung/Qigong și Tao Yin (Tao Yoga – exerciții la sol) – toamna și iarna. La grupa de Chi Kung vei exersa încălzirea corpului specifică pregătirii corpului pentru meditație, apoi vei intra în liniștea și energia practicii alese pentru ziua respectivă.

Exersarea fiind în grup restrâns, vei primi îndrumare individuală de la instructori ca să avansezi mai ușor.

 Sala Tai Chi Chuan:

Zona Dorobanți, București –  vă rugăm sunați la 0722-197874 pentru adresă.

Program Tai Chi Chuan începători

Seara, marțea – 18:00 – 19:00

Program Tai Chi Chuan medii

Seara, marțea – 19:00 – 20:30

Program Tai Chi Chuan avansați

Dimineața, luni și joi, 9:30 – 11:00

 

Sala Chi Kung:

Zona bd.Expoziției, București –  vă rugăm sunați la 0722-197874 pentru adresă.

Program Chi Kung

Seara, joia – 19:00 – 20:00

Preț abonament de grup Tai Chi / Chi Kung:

4 ședințe 240 de lei

8 ședințe 450 de lei

Abonamentele sunt valabile o lună, ședințele nu se reportează.

Exersare individuală

Pentru studenții particulari (în sistem mentorat) programul se stabilește de comun acord. Abonamentul de 4 ședințe este de 990 de lei.

Înscrie-te la costin @ simplitao. ro sau prin formular.

Numele tău (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Numar telefon

Grupa și ora dorită

Mesaj