1, 2, 3 și… meditează! Sau nu?

Nu e ușor să meditezi.

Nu e ușor să te așezi într-o poziție (cu picioarele încrucișate sau pe scaun) și să-ți liniștești mintea.

Uneori nu e așa de ușor nici măcar să pui o meditație ghidată și să o urmărești.

Mintea ta are „grijă” de tine: îți aduce aminte tot ce ai de făcut sau tot ce n-ai făcut și ar fi fost bine să faci…

Nu e ușor, dar nici imposibil.

Dacă te regăsești în ce-am scris, bine ai venit în clubul meditatorilor care nu pot medita stând liniștiți într-o poziție fixă! Și sunt(em) mulți, fie că avem o formă de ADHD sau alte prescurtări, fie că nu i se potrivește corpului nostru așa ceva, cel puțin acum.

Avem și vești bune!

Vestea bună nr.1 e că poți atinge o stare de liniște, de flux, și prin mișcare.

Noi îți recomandăm Tai Chi Chuan, pentru că în așa ceva ne-am specializat.

Vestea bună nr.2 e că se formează grupe de începători și te poți „alipi” la una dintre ele (vezi programul complet apăsând aici). Sau sună-l direct pe Costin, instructorul de Tai Chi Chuan, ca să-ți dea detalii complete (0722-197874).

Tai Chi Chuan e pentru tine atunci când:

– vrei să ghidezi energia mișcând corpul

– ai nevoie să contracarezi statul pe scaun ore în șir cu mișcări și respirații care să te recentreze

– vrei o exersare care să-ți facă limfa să circule. Fasciile să redevină hidratate și flexibile. Coloana să scape de probleme.

Sau pur și simplu pentru că-ți place magia energiei exprimată în mișcare…

Dacă te atrage misteriosul Tai Chi Chuan, te invităm la cursul de weekend pentru care găsești toate detaliile aici.

Dar, totuși, mie îmi PLACE să stau și să meditez!

Dacă totuși ți se potrivește meditația mai statică, poți veni la Chi Kung la grupele cu care exersăm deja pe Zoom (vezi programul apăsând aici).

Chi Kung e pentru tine dacă:

 – îți plac exersările fizice mai statice (înainte de meditații facem mereu o mică încălzire)

– preferi vizualizările

– îți place să direcționezi energiei cu ajutorul intenției

– vrei să traversezi planuri și universuri energetice stând liniștit/ă cu ochii închiși.

Tehnicile fundamentale de Chi Kung din sistemul Universal Healing Tao pe care-l predăm amândoi (Costin și Miruna, adică) le poți învăța la cursul introductiv (toate detaliile le ai pe pagina cursului aici).

 

Nu te-am lămurit care e diferența dintre Chi Kung și Tai Chi Chuan?

Ei bine, avem un articol mai lunguț care credem că te poate ajuta, citește-l aici când îți faci timp:

Tai Chi Chuan și Qigong – diferite sau înrudite?

Resurse gratuite

Tai Chi Chuan e mai greu să-l înveți singur, după filmulețe.

Dar nu imposibil, mai ales dacă ai talent.

Aici te poți împrieteni cu YouTube. Poți începe cu ceva mai simplu, gen Taolu 8 forme din stilul Yang (caută „8 Form Tai Chi” sau „learn Tai Chi 8 forms”).

La noi la sală înveți Tai Chi Chuan stilurile Yang (mai ușor) și Chen (mai complex și mai potrivit după ce înveți Yang).

Tehnici de Chi Kung găsești la noi pe canalul nostru Simplitao de YouTube.

Îți recomandăm să începi cu sunetele vindecătoare, ele te scot din stările negative mai ușor. Încearcă sunetul vindecător al inimii aici – te ajută să transformi nerăbdarea, graba, ura și alte emoții neproductive.

Alege și creează-ți viața pe care o dorești. Alege ce ți se potrivește și suntem alături de tine.

 

Scris de Miruna Macavei

Alchemist of light and joy. Magic booster. Explorer of Consciousness. 0720-029877. miruna@simplitao.ro.

Comentarii

comentarii

20 de lecții Feng Shui pentru mai multă sănătate și prosperitate.

Nu-ți mai umple casa de ”chinezării” fără rost la sfaturile vecinilor.

Îți mulțumim! Apasă aici pentru a descărca ghidul.

7+1 exerciții simple pentru relaxare pe care le poți face oriunde și oricând.

Îți mulțumim! Apasă aici pentru a descărca ghidul.